Michael-Jackson
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Michael-Jackson

king of The pop

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مايكل لسة متابع بالإشاعات من طرف الناس

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mj-my heart

mj-my heart

مايكل لسة متابع بالإشاعات من طرف الناس Empty
مُساهمةموضوع: مايكل لسة متابع بالإشاعات من طرف الناس   مايكل لسة متابع بالإشاعات من طرف الناس I_icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 6:21 pm

تحدير من إشاعة منشورة في بعض النوادي
طبعا يا أصدقاء الكل يعرف إن ملك البوب شهرته وصلت لكل مكان مش كدة وكمان عرفين إن مايكل مطارد بالإشاعات ريتما ذهب لماذا هذا هو التساؤل سأخبركم طبعا لأنه عمل إل ما قدر حد يعمل و الإشاعات ديه مش ديما تيجي من الأعداء بل من محبيه طبعا إحنا مش حنكلم على إشاعات الأعداء
فهي غالب ما تكون
مدمرة
أي يقصد بها تكسير مايكل بمعنى آخر تشويهه والكثير لكن ديما ينتصر عليهم وده همته هو بس إحنا خلينا مع إل بيحبوه وعيزين يعرفو عليه ديما الجديد لغاية ميوصلهم جنوهم به لأنهم هم يخرجو عنو إشاعات رغم إنهم بيحبوه فمثلا إل مش لاقي أي حاجة يقولها يقوم يقول مايكل أسلم أو تزوج أو عندي ليه فيديو يقول الشهدتين المهم ده كل مفيش لأن في مقابلة كان أجرها مايكل فتح معه هذا ولكن أجاب بأنا أحترم المسلمين وأحبهم ولدي كل الكتب المنزلة بس كمان بحب ديني وأنا من الناس المحافظة على التقاليد هو ماأنكرش إن الفكرة كانت بتدور في بالو بس مش لدرجة إن أسلم المهم مش هادي هي الإشاعة إل عيزة أكلم عنها عموما إل عيزة أكلم عليه هو إشاعة إن مايكل أصبح في وجه دود أنا كل ما أدخل أي موقع ألقى الكلام ده وبيقولو إن مايكل يكثر من
عمليات التجميل
وبالتجميل أصبح أبيض وكل ده طبعا إحنا عرفين ده كذب كذب كذب
مايكل صاخ سليم والحمد لله وكمان عيزة أظيف حاجة في كثير بيقولو مايكل كله إصطناعي وأنفه بيركبو وعينه وكل ده بس أكيد غلط غلط غلط أنا برجو من الله إن الناس دول يتوقفو حرام ملك البوب ميستحقش كدة بالعكس هو يستحق كل احترام وتقدير ويارب يعقلو ويسكتو من الكذب ده حتى لو كل الدنيا ضد
مايكل إحنا حنبقى بجانبه دائمااااااااااااااااا أنا أتمنى إن الكل يقرأ هذ ا الموضوع ويشيل من باله الأفكار ديه سلاممممممم
http://www.mjarabia.net
دلوعة مايكل

مُساهمةموضوع: رد: مايكل لسة متابع بالإشاعات من طرف الناس   مايكل لسة متابع بالإشاعات من طرف الناس I_icon_minitimeالأحد يونيو 08, 2008 12:47 pm

مرسي جدا على الاخبار انا بحب اغاني مايكل كتيير واسلوبو راقي جدا ، وكمان بحب مايكل نفسو كتيير .... بس انا زعلت منو لما سب على العرب قبل سنوات انا بتذكر هداك اليوم ... بس الحمد لله اليوم صار احسن لاني شفتلوز بعض الصور وهو واقف مع العرب ....
mj-my heart

mj-my heart

مُساهمةموضوع: رد: مايكل لسة متابع بالإشاعات من طرف الناس   مايكل لسة متابع بالإشاعات من طرف الناس I_icon_minitimeالأحد يونيو 08, 2008 11:05 pm

معذرة بس مايكل عمرو ماسب العرب بالعكس هو يحب الكل ومعجبيه أول من يعرف هذا مايكل يحترم كل الديانات والأجناس عزيزتي
http://www.mjarabia.net

مايكل لسة متابع بالإشاعات من طرف الناس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-